SKRYTÁ HROZBA

by - června 17, 2018






SÉRIE: SKRYTÁ
1. DÍL

Alecia žije v jistotě, že si jednoho dne vezme svého dlouholetého přítele. I když z jejich vztahu vypršelo veškeré vzrušení, nikdy si nepřipustila, že by svůj život mohla strávit s někým jiným než s Danielem. A právě touto jistotou a tímto přesvědčením otřese někdo z její nové práce. Napětí a jiskření mezi ní a Jasonem přesahuje vše, co doposud znala a její dlouholetý vztah pomalu uvadá. Co se ale stane, když se zmýlí, a přece jen se nechá stáhnout všemi těmi lákavými zážitky a pocity? Dlouhodobý vztah je jistota, znalost jeden druhého až do morku kostí, ale co když to není tak úplně pravda? Co když se osoba, kterou znáte celý život najednou promění? A co když i ten, který vás učaroval, má své tajemství, které dokáže zlomit srdce?


Podruhé v životě jsem se pokusila příběh zasadit do prostředí České republiky, aniž bych sklouzla k typickým českým hrdinům. Snažila jsem se zachovat si něco z mé lásky k Americe, angličtině, anglickým jménům a celkově k cizině. Zjistila jsem, že to jde, že to funguje a že je mi to celkem milé. 
Skrytá hrozba je příběhem částečně z Brna, protože vím, že i tady žije a bydlí spousta smíšených rodin, spousta cizinců a je tu mnoho firem, které tuto multikultru podporují. Něco takového jsem se snažila zařadit i do tohoto příběhu a doufám, že se mi to povedlo. 
Osobně jsem se Skrytou hrozbou velmi spokojená, mám radost, že se mi povedlo tak nějak uposlechnout rad českých nakladatelství, kterých jsem za těch několik let, co se snažím o vydání Nerozhodné, dostala. Proto doufám, že Skrytá hrozba dostane šanci. Je podle mě jiná, originální a odráží to, čeho jsem se bála, že nikdy nedokážu - zasadit to, co miluju tam, kde se to teprve z pohledu umělce učím mít ráda. 



Hlavní postavy: 

Alecia Clarke
Matka: Emily Clarke (CZ)
Otec: John Clarke (UK)
Sestra: Emily Bonnett + Pierre Bonnett (FR) - dcera Monique
Sestra: Jane Moore + Max Moore (USA) - dcera Faith, syn Alan

Nejlepší kamarádka: Hana Krall (CZ)
Přítel: Daniel Vik (CZ)
Kolegyně: Holly Sharon (USA)
Kolegyně: Nina Paulson (IR)

Jason Cahill
Prarodiče z otcovy strany: Klára Freeman (CZ) + Eric Freeman (USA) - otec Simon Freeman
Prarodiče z matčiny strany: Soňa Cahill (CZ) + Arthur Cahill (IR) - matka Gemma Cahill-Freeman (+30)
Nevlastní matka: Emma Freeman (CZ)
Nevlastní sestra: Natalia Freeman (CZ)

Kolega: Paulus Laukkanen (FI)
Kolega: Chris Blackwell (UK)

***

CZ prostředí + USA

Dokončeno

Zatím nepublikováno




You May Also Like

0 komentářů