ODMÍTNUTÝ

by - února 01, 2018



 Jedna dívka, jeden anděl a jeden pád. 
Andělské příběhy se nemusejí odehrávat jen v zahraničí.

Nina, potomek dvou nefilů, je nucena přestěhovat se s rodinou z velkého a rušného hlavního města na venkov k babičce, která těžce onemocněla. Nejen, že se jí nechce, ale něco v ní jí napovídá, že stěhování neproběhne tak hladce, jak by se mohlo zdát.

Když jí Natálie, kamarádka z dětství zavede do jediné restaurace v okolí – Nad Peklo, uvědomí si, proč by se tu neměla cítit v bezpečí. Restaurace je plná padlých andělů, kteří by pro její smrt udělali téměř cokoliv, a jednoho anděla s šedými křídly, Daniela.I přes to, že by se Nina měla od padlých držet dál, je tu jeden, který ji učaroval. Gabriel. Ten, který v sobě nese břímě z minulosti. Ten, kterému Nina připomíná někoho, koho kdysi znal.Nina se tak pouští do vztahu, který by ji mohl stát život a snaží se přijít na to, co dělá anděl mezi padlými a proč na něj na každém kroku naráží. Co Daniel skrývá? A proč k němu Nina začíná cítit něco silnějšího, než je opovržení?

Citáty a úryvky


Něco u baru mě zaujalo.

Pohledem jsem o něj zavadila.

Jen jsem zůstala civět.

Co tu dělá? Tady? Mezi padlými?
Jen na okamžik jsem zahlídla jeho šedá křídla. Nebyla bílá, jako u ostatních andělů, ani černá, jako u těch, co mají na starosti smrt. Byla šedá…

***

Seděl jsem u ní. Díval se do jejích skelných otevřených očí, které zůstaly bez jakéhokoli výrazu. Pocitu.
Dýchal jsem zhluboka a nadával si, co jsem jí to proboha slíbil?! Vždyť mám jinou funkci! Hlídání mi nenáleží! Nejsem ničí chůva! Jak to po mně vůbec mohla chtít… 
Znovu jsem se zahleděl na její překrásnou tvář. 
Jemné rysy, krásné plné načervenalé rty, dlouhé vlasy tmavšího blond odstínu jí splývaly po ramenou. 
Pomalu jsem jí zavřel víčka a zakryl tak nadobro ty smaragdově zelené oči. 
Nebylo to tak dlouho, co jsem s ní a se svým nejlepším přítelem trávil hromadu času a nemohl jsem uvěřit, že jsem to já, kdo ji odvádí z pozemského světa. 
Udělám to. Udělám to jen proto, že jsem to slíbil. 
Dám na tvoji dceru pozor…


Něco navíc

Hlavní postavy:


Nina Petrova

Daniel Dinev

Gabriel
Michael
Natálie "Naty" Winklerová'
Lukáš Winker




You May Also Like

0 komentářů