NEROZHODNÁ

by - února 01, 2018



Jaké to je, když vám zemřou rodiče a vy se musíte přestěhovat na místo, které nesnášíte? Jaké to je, když na vás čeká poslední ročník na nové střední škole mezi cizími spolužáky a váš profesor umění je neskutečně sexy? Jaké to je, když máte podezření, že se váš švagr k sestře nechová tak, jak by měl? A jaké to je, když se zamilujete do dvou odlišných mužů, kteří toho mají mnohem víc společného, než byste tušili?
To všechno dopadne na Annabelle Bennettovou, dívku, která přišla o rodiče a se svým bratrem se z Floridy musí stěhovat ke starší sestře do malého městečka ve státě Delaware. A i když si říká, že to ten jeden rok prostě nějak přetrpí, netuší, co všechno si pro ni osud ještě přichystal.
***

"Pojď dál," vyzvala jsem ho. "Skočím si ještě nahoru pro kabát."
"Ta chlupatá koule támhle, to je co?" Zaostřil do kuchyně a zastavil mě, než jsem stihla utíkat do pokoje.
"Tohle?" Ukázala jsem na Borise, který seděl mezi jídelnou a kuchyní, mrskal ocasem ze strany na stranu a pozoroval Liama svýma kulatýma očima, jakoby se z něj místo kocoura stal hlídací pes.
"Jo, přesně tohle," znejistěl.
"To je Boris," zasmála jsem se, "Je to ten nejhodnější kocour."
"Takže když si teď půjdeš pro věci, tak mě tady nezmasakruje? Není to nějaký převlečený ninja kocour?"

***

Hlavní postavy: 
Annabelle "Bella" Bennettová
Kieran Bennett
William "Liam" Smith
Tyler Smith
Richard, Grace, Scotty
Debbie, Cho, Aiden, Corbin


Rehoboth Beach (USA)

Dokončeno
Zatím nepublikováno

You May Also Like

0 komentářů